Cumu trasfurmà l'imprese tradiziunali in l'era di u secondu zitellu

Dopu à l'implementazione di a nova pulitica di u sicondu zitellu, hè previstu chì in 2018, i neonati di u paese anu da esse più di 20 milioni.Sicondu u "Data Insight Report" furnitu da Avery Consulting, l'industria di a gravidanza è di l'infanzia di a Cina hè prevista di più di 2 trilioni di yuan da 2017. Ma u prublema hè chì stu mercatu hè longu saturatu.Luttendu vechji marche, è affruntà un gran numaru di novi "spoilers", una melee, inevitabbile.In una tale situazione, induve à a fine l'opportunità cumpetitiva?

1

U guru di strategia Trout hà definitu chjaramente l'essenza di a "cuncurrenza di marca": "Una marca vera hè un nome o simbulu in a mente di u cunsumadore chì rapprisenta una categuria specifica. Hè a categuria, micca a marca, chì ghjoca u rolu chjave. in a mente di u cunsumadore; a marca hè destinata à sprime a categuria. L'agenzii di publicità è i cummercializatori di l'imprese, in generale, overemphasize u cuncettu di "fideltà à a marca", chì hè veramente un ingannatu in sè stessu ".

In fatti, i marchi chì sò attualmente forti è chì si distinguenu in l'industria di a mamma è di u zitellu sò basicamente "segmentà e categurie novi o ridefinisce categurie" cum'è una svolta magica, chì furnisce à i clienti "nu novu valore in a categuria".È a marca "Beilaikang" furnisce un bon esempiu di ispirazione per a trasfurmazioni di l'imprese tradiziunali.

2

Beilaikang hà pigliatu una decisione decisiva per implementà a so strategia di posizionamentu di a marca di fronte à un ambiente competitivu feroce.Prima, anu unitu e forze cù l'esperti in ostetricia di i Stati Uniti, Giappone, Hong Kong è Shanghai per definisce chjaramente u terminu "maternità" cum'è un termu di sensu cumunu: "e donne in l'ottu settimane prima è ottu settimane dopu à a nascita".Questu hà purtatu à u sviluppu di una seria di innovazioni;Inoltre, Beilaikang unisce 172 istituzioni maternelle è infantili autoritarie è usa u numeru publicu WeChat è l'APP per furmà gradualmente una cunsultazione esperta in linea è una piattaforma di supportu maternale.

Sta decisione di successu hà fattu Beilaikang unu di i capimachja in l'industria di a mamma è u zitellu in Cina è hà dimustratu chì "nova segmentazione di u mercatu / nova definizione di categuria / nova svolta di produttu" chì porta un novu valore à i clienti hè u sicretu per vince a cumpetizione.


Tempu di Postu: Mar-10-2022