Hotspots di l'industria materna è infantile è l'analisi di u mercatu di i prudutti di maternità in l'ultimi anni

Nta l'ultimi anni, a scala di u mercatu mundiale di maternità è infantile hè stata espansione.À u listessu tempu, l'industria materna è infantile si sviluppa versu a segmentazione, è diverse marche maternelle è infantili anu esploratu cumplettamente i bisogni di cunsumu di e mamme incinte, rendendu a categuria di prudutti di gravidanza più segmentata, coprendu diversi aspetti di a vita di e donne incinte cum'è vestiti. , dieta, esce è bellezza.A nova generazione, rapprisintata da a generazione post-1995, hè diventata gradualmente u mainstream di u gruppu mamma, è anu novi caratteristiche in quantu à u cuncettu parentale, u cumpurtamentu parentale, u cuncettu di cunsumu è u cumpurtamentu di cunsumu, chì accelerà l'aghjurnamentu è u cambiamentu di u mercatu di a mamma è u zitellu.

Dati mostranu chì quandu cumprà materiale di maternità, u gruppu di mamma post-1995 hà da pagà più attente à a salute, a sicurità, a qualità è altri elementi, a sensibilità di u prezzu diminuì.L'analisi prufessiunale crede chì, cù l'impurtanza di e mamme incinte per a qualità di i suminimi di maternità, u futuru di a pruduzzione di i prudutti d'alta qualità à u prezzu di u costu serà u focu di a direzzione di u sviluppu di e grandi imprese.

1
3

E mamme incinte post-1995 sò nati in un periodu d'altu redditu dispunibile per capita, prufittà di i benefizii di un bonu sviluppu ecunomicu, è anu una propensità più altu à cunsumà.À u listessu tempu, a proporzione di i zitelli solu hè relativamente altu, è e so boni cundizioni di famiglia li anu espunutu à una vista sfarente di u cunsumu di a generazione di i so genitori, cusì u gruppu ghjovanu, cum'è a forza principale di u novu cunsumu, hè ancu assai assai. forte durante a gravidanza.

Sutta l'aghjurnamentu di u cunsumu, u cuncettu scientificu è trendy di maternità hè ancu gradualmente guadagnatu pupularità.Inseme à u svegliu di u sensu di l'indipendenza è l'autonomia di e donne, l'ecunumia di bellezza ùn hè più limitata à e donne giovani è incinte, l'idee di maternità di a vechja generazione ùn sò più applicabili à questa era, è e donne incinte cumincianu à liberà a so natura amare di bellezza. .Per a folla di maternità, i so bisogni in tutti l'aspettu di a gravidanza si sviluppanu versu u raffinamentu, sia vestitu o maquillaje, chì hè diventatu una categuria necessaria in a so mente.


Tempu di Postu: Mar-10-2022